9.7.2013

Project 333, kausi 1, viikko 5

Kappas vaan, viikko 4 jäi raportoimatta. Se ei ollut Projektirintamalla eriyisen tapahtumarikas viikko. Kävin läpi vaatekaapin "ehkä" -kamaa, josta puhuin täällä, mutta lähinnä ajatukseni olivat jo töissä ja tulevassa kesälomassa. Sekä tietenkin siinä, mitä lomalle pakataan mukaan. Muuten vaatekaappi ei kokenut suuria muutoksia.

Viime viikko toi kaappiini uuden tuotteen, Karhumiehen minulle alennusmyynneistä bongaamat Vibramin Five Fingers -kengät. Karhumiehellä on ollut sellaiset jo jonkin aikaa ja olen itsekin halunnut kokeilla niitä. Nyt kun ne ovat ensimmäistä kertaa kunnolla jalassa, en vaihtaisi näitä enää muihin. Maastokuvioiset Converset saavat väistyä niiden tieltä. Converset ovat olleet ihanat ja ne ovat yhä hyvässä kunnossa, mutta pitkine nauhoineen ja korkeine varsineen ne ovat myös aika epäkäytännölliset. Lisäksi nämä FiveFingersit nyt vaan ovat paitsi mukavammat, myös ergonomisemmat ja siistimmät.


Kaapissani olevat T-paidat ovet myös joutuneet kriittisen katseen kohteeksi. Kaapissani oleva perus-valkoinen T-paita näyttää jo nyppyyntymisen merkkejä ja lisäksi se täyttää saman lokeron kuin lyhythihainen valkoinen kauluspaitani. On aika luopua T-paidasta mukavamman ja käytännöllisemmän kauluspaidan hyväksi. Kun olen katsonut Karhumiestä hyvin istuvissa, teknisistä materiaaleista valmistetuissa hyvännäköisissä kauluspaidoissaan olen ruvennut miettimään, josko itsekin alkaisin suosia niitä. Ovathan ne monikäyttöisempiä ja siistimpiä kuin pelkät T-paidat.

Lisäksi minun on harmikseni ja osittain myös suuttumuksekseni myönnettävä, että Veronica Mars T-paita ja Def Leppard T-paita eivät näytä hyvältä tämänhetkisen vartaloni kanssa. Juuri näin on, mahamakkarani tulevat taas toimivan vaatekaapin tielle. Tämä näyttää olevan tämän projektin edetessä vahva trendi. Tavallaan ne ovat myös jäänne toisesta elämänvaiheesta jota en enää elä. Kuitenkin minä pidän niistä sen verran, että siirrän ne pesun jälkeen varastoon. Jos ne eivät istu hoikistumisen jälkeenkään, annan niille uuden elämän.

Kaiken kaikkiaan tämä viikko on tuonut lisää selvyyttä omaan vaatekaappiin ja pukeutumistyyliin. Olen entistä varmempi siitä, mitä haluan, mistä pidän ja mikä sopii minulle. Juuri tällaista selvyyttä kaipasinkin, kun Projektiin ryhdyin.


3 kommenttia:

  1. Sun projektisi seuraaminen on niin mielenkiintoista! Itselläkin kämppä ja kroppa kaipaisi vähän siivoamista. Ehkä jossain vaiheessa. :)

    VastaaPoista
  2. Löysin vasta blogiisi. Kiva saada kanssasisaria raportoimaan Project 333:n vaikutuksista. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Minä aloitin viime syksynä ja olen pikkuhiljaa siivonnut vaatekaapistani tomuja ja turhia riepuja. Elämä on näin helpompaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa uusi lukija! Elämä on tosiaan helpompaa kevyemmällä vaatekaapilla.

      Poista