10.3.2014

Project 333, kausi 4 alkoi, mutta en edes huomannut

Olen nyt periaatteessa siirtynyt uudelle Project 333:n kaudelle, mutta en totta puhuen ole kunnolla valmistautunut siihen. En ole käynyt kaappiani tarkkaan läpi, en ole vaihtanut kaikkia talvivaatteita kevätvaatteisiin ja olen muutenkin vähän lipsunut. Mutta vain vähän. Sillä tosiasia on, että tämä minimalistinen mutta silti runsas vaatekaappi on nopeasti solahtanut täysin luonnolliseksi osaksi elämääni. Eikä sitä silloin niin paljoa ajattele.

Minun luonteelleni sopii kompakti vaatekaappi. Tykkään siitä, että voin vain nopeasti poimia haluamani vaatteet aamulla ilman, että minun täytyy ajatella asiaa. Tykkään siitä, että pakkaaminen reissua varten sujuu sutjakasti. En kaipaa laajaa vaatevarastoa ja alati vaihtuvia trendejä. Olen itse asiassa jopa helpottunut siitä, ettei minun tarvitse enää edes teeskennellä olevani kiinnostunut pintamuodista. Vaateostoksetkaan eivät ole enää rasittavaa pakkopullaa kun tiedän, mitä haluan ja mistä sen saan. 

Päivitän kyllä vaatekaappilistani sitten kun saan sen kevätkuosiin mutta suurempia muotipostauksia minulta ei varmaan tule. Pitää varmaan hieman miettiä tämän blogin painopistettä uusiksi.

Miun-merkin Mutka-niminen mekko on uusin vaatesijoitukseni. Enkä ole katunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti